Mind you,this is her blog and she can writes whatever she wants with broken LANGUAGE.

Sunday, November 28

easy COME and easy GO

why kene gune tittle EASY COME AND EASY GO? Tittle nie mmg ditujukan khas kpd bende  yg bernama MONEY a.k.a DUIT (dah mcm ucapan utk penyampaian hadiah dh aku rase). Korang perasan tak, yg duet tue sng giler dtg and sng giler pergi. Yelah, mana tak nye sekali dtg mmg sng giler la nk pergi, unless la korang nie mmg seorang yg berjimat dan tak pandai belanje atau mmg korang tak kisah pun kat duit tue. Tapi tak betul jugak kalau nk ckp yg duit sng dtg, sbb nk dptkan duit  kdg'' ssh jugak  tp kalau duit cpt begerak tue,mmg sokong la wey. Pergi mmg sekali haru je, rase nye mahu kalah kereta F1. Kesimpulannye, duit punyer la ssh nk cari an tp bile bab nk lari mmg sng giler sbb aku rase duit mmg ade kaki kot. 

p/s: kalau korang tak phm nsb ah, sbb saya nie mmg ckp bebelit skit and mmg confuse ngan diri sendiri. lalalala (>.<)"!

2 comments:

nadrah zainuddin said...

cakap pasal elaun tu ke ni? hahaha

eh makcik hang follow ceq dalam diam naaa. naseb baek terjumpa blog hangg. hahaha.

sukasuki said...

haha! tau x takpe. sbb dpt pun cm mengejutkan. (asal skema sgt ayt aku nie) hah la, aku follow senyap2 je. malu (>.<)