Mind you,this is her blog and she can writes whatever she wants with broken LANGUAGE.

Tuesday, December 7

aiyok!

Aiyok, hari ini last becuti ye kwn''. Nanti dah tak boley nak rilex'' dah. dah tak boley nak simpan lemak'' dah. Waaaaaa! Nanti masuk mesti ade orentasi a.k.a taaruf ye kwn''. Part nie plg bosan, okay! Ulang seribu kali BOSAN! Okay, sape tak bosan lantak korang ah! And saya dah siap'' membawa pemain music besama'' untuk menghilangkan bosan itu.  Aaaah! barang'' semue dah betabur ntah ke mana. Ntah''  Cik Tikus dah mkn. Patut aaa tikus zaman sekarang ini kenyang'' dan gemuk'', rupa'' nye dorang sapu skali brg'' aku. Kureng nye punyer tikus! Kali ini saya bwk brg sikit . Ulang sekali lagi sikit sahaja. Sape penah jadi dormates ngan roomates saya mesti bangga sbb saya bwk barang sikit. :D  Okay dah dari aku mengarut kat sini baik aku ber- treasure hunt brg'' aku bubye :D




p/s: berdoa ye kwn'' agar semue menjadi smooth dan baik'' belaka. Semoga esok lebih baik dari hari ini :D

2 comments:

Unknown said...

yunk . nti kte kua yea . :D

sukasuki said...

boley'',tak sabar nye :D