Mind you,this is her blog and she can writes whatever she wants with broken LANGUAGE.

Sunday, December 19

terima kasih :D

ke hadapan, ke kire, ke kanan, ke belakang awak,
terima kasih utk hari ini, 
terima kasih awak :D 
saya nak juga cakap terima kasih kat awak
 sebab belum tentu lagi esok masih ada.
dan tak lupe juga,
terima kasih juga kepada semue semue semue org.
(dah gaya macam org mng pilihan raya je) 
Terima Kasih and May ALLAH bless you :D

p/s: jangan nk ternganga sbb aku sopan sgt la, dah aku mmg sopan okay.! haha, dah'' moral of the story, tak rugi kita buat baik kat org lain, InsyaAllah dgn kebaikan yg kita buat tue, nanti kita juga akan dapat senang. InsyaAllah :D

3 comments:

dinaSakuragi said...

kaseh di terime :)

sukasuki said...

tapi saya x nk pulangkan kasih awk yg dh bagi kat saya :/

dinaSakuragi said...

ouh. xpe xpe. simpan elok elok ye :D